Welkom    Ingrepen    Patiënten    Dokter    Diagnose    Honorarium    Consultatie
Voor vele klanten en campagnes werkt Jan Wouters
reclamecampagnes uit van a tot z , helemaal from scratch.

Maar soms ontwerpen bedrijven hun commerciële drukwerk of
websites zelf. Waarna de Layoutdokter ze aanpast. Dat is veel
voordeliger dan een kant-en-klare campagne, en toch zijn ze zeker
van een behoorlijk hoog niveau. En van een hogere respons.

De Layoutdokter werkt ook voor reclamebureaus die zelf wat minder
ervaring hebben met DM-ontwerp. Hij maakt of verbetert hun opmaak.


  Bert Van Uytsel, manager advertising, sponsoring & B2B, Pasar:
"Ontwerpers bij de vleet, in de Lage Landen aan de zee.
Maar weinig hoogvliegers van dit formaat: DM kent hij als zijn broekzak,
copy en beeld tot juweeltjes slijpen is zijn vak. Als in een kat-en-muisspel gooit hij, duwt hij, trekt hij, speelt hij met vormen en teksten en ballonnen
en kleuren. Tot iedereen in de pas loopt en zich netjes schikt, klaar om
de consument te verleiden. Met charme, maar vooral met vakkennis
wist Jan hen over de streep te trekken, keer op keer."

  Erik Van Vooren, zaakvoerder van het DM Institute
“Jan is letterlijk en figuurlijk een oude rot in dit vak. In de jaren dat we samenwerkten bij BBDO leerde ik hem kennen als een leergierig vakman, met een scherp oog voor de dialoogkracht van een lay-out.”
  Steven Bonnarens, Sanoma/Humo:
"Jan is iemand die zijn vak door en door kent
en kan spelen met typografie en lay-out tot het ontwerp goed zit
om een maximale respons te creëren."
  David Stokes, owner, Stokes & Partners:
"I've been delighted to work with Jan over the years on a whole range
of products - publishing, financial services, telecoms, travel and airlines,
mail order, etcetera, etcetera. He's always provided innovative creative solutions aimed at producing real results and ROI for direct sales
and lead generation. It's great to work with a real professional AD
who's focused on DM that works."




DVRestate

Nuon